Konferencija
EuReCa
- 2014


2014 m. lapkričio 07 d.
Lietuvos parodų centras LITEXPO, Laisvės pr. 5, Vilnius.
archyvas  ]    titulinis  ]   

Konferencijos organizatorius

      horeca_event_100_x_51_98_x_50.png

Konferencijos rėmėjai

simple_logomazas.jpg UCS_Baltic_logo_copyThumb_250x210_lwmazas.png 
 unileversmallmazas.jpg  Tork_brand_bluemazas.jpg
 RASAmazas.png

    Rkeeper_logogeras.png
   

Konferencijos partneriai


     
footer-logo.png

 
GP_Logo_Revised_28_01_2013_2_COLOR_CROPPEDmazas.jpg

 
          
litexpo_logo.gif

 
      AJ_tamsesnis.jpg
 
  

         



KONFERENCIJOS "EuReCa-2014" PROGRAMA

    
8.30-9.00 - REGISTRACIJA
9.00-9.10 - ĮŽANGINIS / SVEIKINIMO ŽODIS
                          
9.15-10.15 -  
Asmens prekės ženklo kūrimas ir pozicionavimas
                  (Alvyda Jasilionytė-įvaizdžio konsultantė-trenerė)             
- Asmens prekės ženklas HoReCa versle
- Ką sako Jūsų prekės ženklas?
- Kaip save pozicionuoti rinkoje?
- Kokias rinkodaros priemones naudoti?
- E-rinkodaros galimybės
- Asmens prekės ženklo kūrimo būdai ir 12 mėn. veiksmų planas
- Esminiai patarimai plėtojant verslo kontaktus
- Geros praktikos pavyzdys (garbės svečias- „Ramada“ savininkas Olegas Vasinas).

10.20-10.50 - Trys naujovės, kurios pakeis viešnagės sektorių
                  (
Julius Puidokas - UAB „UCS Baltic“ pardavimų
                   vadovas)
          
-
Naujas aptarnavimo standartas Lietuvos maitinimo įstaigose
- Mobilus atsiskaitymas naudojant R-Keeper sistemą
- Kaip padidinti viešbučio kambarių užimtumą

11.00-12.00 -  Konfliktai, nusiskundimai ir jų sprendimas arba
                     “Skundas kaip dovana” – kaip pretenzijas paversti
                     galimybėmis?

               (Giedrė Urmulevičiūtė- www.klientuaptarnavimas.lt  -
               profesionali mokymų vadovė ir konsultantė)
 Ar žinote:
...kad daugiau nei 2/3 klientų pakeičia mus į konkurentus vien
dėl netinkamo mūsų požiūrio į juos/ bendravimą/ aptarnavimą?
...kokią pozityviąją prigimtį turi skundas? Ir kodėl iš tiesų skundžiasi mūsų klientai?
...kaip pretenzijų valdymas gali įtakoti ir įtakoja kompanijos sėkmę?
Ir kaip tuo konstruktyviai pasinaudoti ir išspręsti, taikant formulę “3 in 1”?

12.05-13.00 - 7 interneto rinkodaros žingsniai į kliento širdį
             (Mindaugas Juodaitis - interneto rinkodaros ir projektų
              vystymo ekspertas, WEB PARTNERS įkūrėjas.)

- Interneto rinkodaros panaudojimas pagal “smėlio laikrodžio” principą
- Turinio rinkodara HoReCa sektoriui
- Interneto įrankių panaudojimo gerosios praktikos
- Gerų ir blogų atvejų pavyzdžiai

                                   


13.00-13.50 - PIETŲ PERTRAUKA

14.00-14.30 - Sumanus meniu – priemonė uždirbti daugiau
                      (Tomas Motiejaitis- Unilever Food Solutions
                       Rinkodaros Vadovas Baltijos šalims
)
-
Sumanus meniu - kas tai?
- Meniu psichologija – kaip daryti įtaką klientų pasirinkimui
- Meniu analizė – finansinis meniu įvertinimas / praktinė dalis

14.35-15.30 - Talentų padaugintojai
                   (Nerijus Šėža- verslo konsultantas, lektorius)
Šis pranešimas padės vadovui pamatyti save iš šono ir įžvelgti naujas galimybes suburti veržlią laimėtojų komandą.
-Kodėl vieni vadovai sugeba užtikrinti maksimalų savo darbuotojų atsidavimą, o kiti nepanaudoja net pusės jų potencialo?
-Kaip vadovai „Padaugintojai“ ženkliai padidina darbuotojo vidinę motyvaciją ir lojalumą savo kompanijai?
-Kaip vadovai „Menkintojai“ patys to nesuvokdami demotyvuoja savo geriausius darbuotojus ir kaip to išvengti?

15.35-16.05 - Kvapas versle
                   (
Indrė Morozienė- aromaterapijos specialistė,
                    aromaterapijos studijos AROMA BOUTIQUE
                   įkūrėja ir vadovė 
)
-Kvapų marketingas
-Emocinė reakcija į kvapus
-Ar kvapais manipuliuojama?
-Kvapiosios medžiagos
-Aplinkos aromatų įtaka klientų pasitenkinimui ir elgsenai


16.10-17.00 -Kaip derėtis sudėtingose situacijose                      
                   
(Darius Čibonis- ilgametis pardavėjų ir vadovų treneris,
                     www.lyderyste.lt  ).
Pranešėjo prašymu, pranešimo galima bus tik klausytis-konferencijos medžiagoje jo nebus.
- Kodėl didelė dalis derybų būna pasmerktos dar joms neprasidėjus?
-Kaip sustiprinti kitos šalies norą bendradarbiauti ir kaip elgtis,kai oponentas Jums "laužia rankas" dėl nuolaidų?
 
Tai, ką sužinosite per Dariaus Čibonio pranešimą, neabejotinai padidins Jūsų sėkmingų derybų skaičių.


17.00-17.30 - PADĖKA RĖMĖJAMS.
POKALBIAI, VERSLO KONTAKTŲ APSIKEITIMAS PRIE KAVOS/ARBATOS.



Maloniai kviečiame Jus dalyvauti. Iki susitikimo konferencijoje!


Konferencijos organizatorius pasilieka teisę keisti konferencijos programą.